اوساسونا صفر – رئال مادرید صفر/کاکا با تجربه اش بی تجربگی کرد!

 Gonzalo Higuaín, Rubén González - Osasuna v Real Madrid

 

رئال مادرید با نمایشی ضعیف در خانه اوساسونا با تساوی بدون گل متوقف شد، دیداری که اگر مهاجمان اوساسونا دقت بیشتری در آن داشتند نتیجه بدی برای رئال رقم می‌خورد.

کریستیانو رونالدو، سرخیو راموس و آنتونیو آدان به دلیل محرومیت غایب بودند و گونسالو ایگواین، خوسه کایخون و ایکر کاسیاس به جای آنها در ترکیب قرار گرفتند. رئال نتوانست در این بازی موقعیت چندانی ایجاد کند. یکی از موقعیت‌های آنها را ایگواین ساخت که روی خروج اشتباه آندرس فرناندس توپ را مقابل دروازه بدون دروازه‌بان حریف ارسال کرد اما سانتر او را الخاندرو آریباس بدون مشکل برگرداند.

اوساسونا در این بازی موقعیت‌های خوبی ساخت اما بازیکنان این تیم در تمام‌کنندگی چندان توانمند نبودند که از این فرصت‌ها استفاده کنند. یک بار هم شوت بسیار عالی دامیا با فاصله‌ای نزدیک در حالی به بیرون رفت که کاسیاس هم دستش به توپ نمی‌رسید.

اتفاق مهم بازی در دقیقه 76 روی داد. کاکا که در دقیقه 58 به میدان آمده بود به دلیل درگیری بر سر توپ در دقیقه 60 کارت زرد گرفت. او در دقیقه 76 به دلیل آن که مقابل بازیکن حریف ایستاد و نگذاشت او ضربه آزادش را از زمین خودی بزند با کارت زرد دوم اخراج شد!

خوسه کایخون هم گلی زد که به درستی آفساید اعلام شد و بازیکنان اوساسونا هم در دقایق پایانی اعتقاد داشتند داور برای آنها پنالتی می‌گرفته.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 دی 1391 ا 15:5 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.